søndag den 14. marts 2010

U(r)heldig


Hvor uheldig har man lov at være? (suk)

I december fik jeg det skønneste ur, som jeg havde ønsket mig rigtig længe. Der gik ikke mere end et par uger, så kom jeg til at drukne uret, ikke meget, men der var lidt vand som sev ind i uret. Bare fordi jeg ikke havde skruet tidsindstilleren ordentlig fast. Hvad værre var, at jeg lod det tørre et par uger, og tænkte at det nok skulle fordampe, men da jeg så kom til urmageren, blev mit lækre ur dødsdømt af rust!

Jeg har nu endelig haft råd til at købe et nyt, jeg fik det i torsdags, og jeg synes det er så fedt. I hvert fald lige indtil imorges, hvor jeg er ved at tage det på, fumler en anelse, og taber det lige ned på flisegulvet i badeværelset! A R G H . . . .

1 kommentar:

  1. Altså du må da have et lommeur i stedet for ti hi;0)

    SvarSlet