fredag den 8. oktober 2010

Mer hækling

Hvor er det skønt at se alle de mange hækleting, der bliver kreeret. Jeg er blevet helt besat af hækling, og efter to egne "projekter", vil jeg forsøge mig på nogle opskrifter. Og der er mange at vælge i mellem bare her i blogland.

Tusenfryd har flere rigtig skønne hækleting med opskrifter til! Jeg kunne tænke mig at gå i gang med de små kære hæklede svampe, og måske lave en uro af dem til min kommende niece.




Jeg er også meget begejstret for Kaptein Biffs ting. Hun masseproducerer jo nærmest den ene hækleting efter den anden, jeg fatter ikke hvordan hun kan nå alt det. Aberanglen er vild kær, på et tidspunkt kunne jeg tænke mig at lave endnu en af dem, denne gang lidt mere som Kaptein Biffs abe nedenunder;).



En elefant hækler også meget, og sådan en lille patchwork-ala-hæklingbold kunne også være sjov at lave til min venindes barn.




Hvad skal jeg gå i gang med? Har du set andre gode hækleopskrifter?

Alle billeder er fra de tre bloggere, Jeg synes det er så skønt, at de vil tage jer tiden til at lave DIYér. Tusinde tak!

1 kommentar:

  1. Jeg er endnu ikke den store ørn udi hæklingen, men forsøger mig frem. Har lige hæklet halloween "kostume" ;-)

    SvarSlet