mandag den 25. april 2011

Slange #2

 


Så blev Katinkas slange færdig (for et par uger siden). Jeg synes den blev meget bedre end Marius' slange, denne er slankere, og har fået en bedre hovedform. og så er jeg vild med farverne. Til gengæld gider børnene slet ikke denne slange, de leger KUN med Marius'.

Fyldet jeg brugte denne gang, er en monteringspude købt i Ikea for 15 kr. Jeg brugte en hel til slangen. Noget billigere end fyldet til Marius' slange, som var fra Panduro, og koster en formue i forhold til. (Okay det er lidt lækrere, men IKKE så meget lækrere)

Og hold nu op, hvor tiden flyver afsted. Jeg har jo hverken tid til at hækle, blogge, læse blogge osv. Denne ferie har været skøn, men... jeg glæder mig altså lidt til hverdag igen... må man det?

8 kommentarer:

  1. Sssssssss...
    Hvor er den skøn!

    SvarSlet
  2. hvor er den bare fin. Jeg får helt lyst til at starte på en selv. Har faktisk en pæn bunke uldgarn i forskellige farver

    SvarSlet
  3. Der er jo bare at komme i gang ;)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den skøn...sådan en er jeg da også nødt til at lave til min lille Karl..:) Og ja fyld fra Panduro er ALT for dyrt! God idé med pude fra IKEA, jeg fandt selv en pude i Jysk med fiberfyld til 19,- som jeg brugte til et stort elg-hoved :)

    SvarSlet
  5. Det er bare at komme i gang, jeg er også i gang med endnu et elghoved, har ikke fået vist det første endnu... men åh de er altså søde ;)

    SvarSlet
  6. Hvilket garn har du brugt? Og syer du bare munden sammen til sidst?

    SvarSlet
  7. Tak ;) Det er nu bare billigt bomuldsgarn fra rundt omkring. Munden på denne er lavet af mange indtagninger i hver ende, og til sidst har jeg syet munden sammen - med tungen i midten. Slangen har holdt utrolig godt, den er stadig pæn, og tungen sidder også i endnu ;)

    SvarSlet