torsdag den 1. december 2011

Julepynt #2 - Copycat

Jeg er vild med Ferm Living. Og deres julepynt er jo bare knaldlækkert. Men samtidigt er jeg altså også bare lidt for nærig til at købe det selv.
Hvem der bare havde 700, bobs til denne fede adventskrans?

Eller 400,- til disse uberskønne julekugler-ish?

Jeg er ikke så heldig, har dog ikke tjekket lotto fra i går ;)

Men jeg har lavet en mindre god kopi, som sikkert ikke ville gå for meget på gaden, men jeg synes nu det er blevet rigtig hyggeligt:



5 kommentarer:

  1. Hihi....jeg har kopieret adventskransen. Du kan se dem her: http://vanflittig.blogspot.com/2011/11/1-sndag-i-advent.html

    Og lækkert pynt :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de blevet fine...måske man skulle lave en kopi af kopien :D

    SvarSlet
  3. June, så godt dine stager, de er så fine! Og Jeanette - glæder mig til at se resultatet ;)

    SvarSlet
  4. hold nu op, hvor er de fine.
    Dém hepper jeg på.

    SvarSlet
  5. smuk pynt du har hæklet :O)
    er også vild med stagen ... meeen dyr ...

    SvarSlet