torsdag den 15. december 2011

Kysseklar...

...til jul og nytår!




 For ikke så længe siden synes Ø. at jeg lignede "en på 83 år på læberne". 


Normalt bruger jeg Elizabeth Ardens 8-hour cream, men den lugter. Katinka vil heller ikke have den på læberne, for hun synes også den lugter og den er meget fedtet. Men Decubal Lips & Dry Spots salve er ikke nær så fedtet, og den er stort set lugt(duft)fri. Og den fungerer, så nu er både Katinka og jeg klar til at kysse. 


Decubal Lips & Dry Spots er en fed nærende salve til tørre læber, men også andre tørre steder på kroppen -  i mit tilfælde albuer og lige under knæet. Salven indeholder essentielle olier som tilfører fugt, samt lanolin og bivoks som beskytter huden.  Prisen er også i orden: 57,95 lige her

Vil du også være kysseklar kan du vinde salven her

2 kommentarer:

  1. Det er lige sådan en jeg mangler. Min højre lille - , ringe - og tommelfinger er altid mega tørre om vinteren, de revner og gør ondt. Jeg må hellere prøve den her :) Deres andre cremer er jo super lækre!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Har giveaway på denne, du skal være velkommen til at deltage ;)

    SvarSlet