tirsdag den 6. december 2011

DIY - ordskyer

Det er altså rigtig morsomt at lege med ordskyer. Både til bloggen, plakater eller hvad med undervisningen (til os lærere), hvis man lige vil runde et emne af for eksempel?

Jeg har prøvet lidt forskellige sites af, og den jeg synes var sjovest, men måske også tungest at få til at virke, var denne fra Tagxedo.

Du kan også finde programmer til at lave ordskyer med her og her

I programmet fra Tagxega, kan man kan få bogstaverne til at stå samme i alle mulige former, og mine favoritter var bla disse:


Ups, den stjerne blev da lidt halt...

Kunne faktisk være en julegris, som sneg sig ind i indlægget...


Hvis du falder over Apps til iPad som kan samme, så skriv endelig ;)

2 kommentarer:

  1. Sikke en sjov ting af kunne lave!
    Tror da lige jeg vil smide link til dig inde på min DIY-blog en af dagene. Hvis det er i orden med dig ;o) Du kan finde den her: http://juliarungediy.blogspot.com/
    Bestemmer man selv formen eller er det en man vælger derinde?
    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Du kan selv vælge blandt mange forme, tror også mn kan lave efter et billede. Mange muligheder ;) smæk du mig bare på ;)

    SvarSlet