fredag den 23. december 2011

Mis-gris

Jeg står for mandelgaven i år (og ris a la manden), og hvad er bedre end en hæklet marcipangris?

Men ak, den lille gris blev helt mislykket.
Trynen er bare ALT for stor..

Det meste af hækletiden er gået i delvist mørke (fordi jeg ikke liige fik skiftet pæren i lampen) , og hvad skuer mit øje,  da jeg endelig ser grisen i dagslys; Ben, øre og hale er ikke den samme farve som resten af kroppen!!!!

Sådan kan det gå... godt jeg har købt noget andet også ;)

6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den kær... den store og tryne og ørerne og halen i en anden tone er da bare det, der gør den helt unik ;-)

    SvarSlet
  2. Den er da bare vildt sød :)

    Jeg synes faktisk, at den lidt overdimensionerede tryne gør den endnu sødere.

    Glædelig jul

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. Den er da megasød. Og jeg er enig med de andre; den store tryne klæder den og gør den endnu sødere! God jul!

    SvarSlet
  4. Den er lige som den skal være af en marcupangris. Deler du opskriften.

    SvarSlet
  5. Jeg har lavet den uden opskrift, så der er ikke så meget at dele :) men måske bliver den til mandelgave alligevel?

    SvarSlet
  6. Ja brug den da endelig, den er altså skøn og jeg holder med i at trynen bare er med til at gøre den skøn :0)

    SvarSlet