tirsdag den 20. december 2011

Reminder + stukken gris

Har du lyst til at vinde lidt til kroppen, eller måske en ekstra julegave? Så er det altså i morgen du kan vinde hele 3 lækkerier fra  Decubal.

Apropos... så har Katinka altså en helt forfærdelig hud om vinteren. Hun får sådan nogle tørre knopper på kroppen, ligner næsten børneeksem. Nå, men jeg har prøvet med meget forskelligt creme efterhånden, Eight-hour-creme, Suki, Locobase x 2, og nu... prøver jeg så med Decubal.

Og hvad fan... er der galt med Decubal? Katinka SKRIGER som en stukken gris, hver eneste gang cremen rører hendes hud. Det er helt vanvittigt. Bare hun ser cremem i min hånd, får hun tårer i øjnene...

Og jeg har altså prøvet den selv. Den er helt okay, lugter ikke, let at smøre ud, behagelig, om jeg fatter det!

Her ser vi den værste Decubal-fobi har lagt sig igen....



Og her ser vi så synderen til tårestrøm hver aften...





Decubal Body Lotion er en mild og fugtgivende lotion, der indeholder naturlige nærende lipider(fedtstoffer), har en let konsistens og fedter mindre end andre cremer. Decubal Body Lotion trænger hurtigt ind i huden og giver en blød overflade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar