søndag den 24. juni 2012

Vandreudgaven

Vågnede under dette vægmaleri i dag, alt alt for tidligt, endelig helt uden børn, og alligevel sov jeg ikke længere end til 7.05. WTF?? Og så efter endnu en skøn fest med Ø og ingen unger ;-S


Tager de fleste af mine billeder med i-phone, allermest fordi jeg altid har den i nærheden, og næsten allermest fordi jeg er alt for doven, til at slæbe rundt på det store kamera. Så endnu et sløret billede fra min hånd, men en hel masse doodles... på væggen

og noget tekst... og nu er man jo nysgerrig... hvad, hvor, hvem er det?
Manden jeg har sovet under "hele" natten dvs 3,5 time - er ingen ringere end Lars Von Trier, måske derfor jeg vågnede kl. 7.05?

Og så er han altså også lavet lidt creepy, med det der hvide frådelignende rundt om munden... eller skal det ligne hugtænder?
Ud over dejlig fest, mad, drinks og selskab så havde vi jo natten for os selv, og jeg havde endda booket os ind på vandrehjem i Roskilde, som ligger helt ned til Fjorden, super romantisk.

Så der stod vi - vores ALLER første nat alene i 4 1/2 år - på et værelse i Rosklide med udsigt til fjord, Lars Von Trier på den ene væg og Elvis på den anden...som vi senere fandt ud af var Thomas Vinterberg.

Problemer som opstod, fordi jeg troede et romantisk vandrehjem er det samme som et hotel:

1. Det tager lang tid at tørre efter et brusebad uden håndklæde (tip - medbring altid håndklæde på vandrehjem)
2. Svært  sengedilemma: Enten sove oven på hinanden (i køjeseng) eller sove i hver sin ende af rummet med 2-3 meters afstand.


Tak for en dejlig weekend ;)

1 kommentar:

  1. Hmm.. Man kan nu alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet! ;-) Dejlig læsning..

    Kig forbi min give away hvis du har lyst ;-)

    SvarSlet