onsdag den 15. august 2012

OYOY på vej...

Jeg har længe manglet opbevaring til alt mit garn. Lige nu er det opbevaret i en gennemsigtig taske, plastikposer og et par andre tasker - alt sammen rimelig synligt. Så denne skønne beholder fra OYOY må da være perfekt, ik?

Jeg var åbenbart ikke den eneste som har tænkt "garn", da de så beholderen

Jeg kan rigtig godt lide farverne!  
Dækservietter er også på vej. Jeg er ellers ikke så meget for konceptet, men det er næsten nødvendigt i øjeblikket, da vi pt kører uden dug. Vores spisebord er sort, så disse kommer da til at glide fint ind. 


 Alle billeder er fra OYOY's hjemmeside. 

3 kommentarer:

  1. Så skønne ting! Jeg har også lige fået lidt fra Oy Oy -de fineste viskestykker. Hvor har du købt dækkeservietterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også flotte! Jeg købte begge dele hos Luxo Living - netbutikken.

      Slet
  2. Iiiiih jeg har gået i klasse med Lotte på TEKO (designeren bag firmaet)..hun laver så fine ting :)

    SvarSlet