mandag den 26. november 2012

Barnlig glæde

 ... det er hvad jeg får, når jeg får nye tusser i hånden.

Jeg kan være i boghandlerens tusse-afdeling i aaaalt for lang tid og afprøve tusser. Katinka er virkelig også godt læsset til med tusser, og jeg har da også købt mindst to pakker til Marius julekalender. (Jamen altså drengen skal jo have sine egne tusser ik?)

Og se nu hvad min far kom med. De allerfedeste Molotow tusser. De kan skrive på alt, da det er akrylmaling som er i. De kan også refilles... Men allerførst skal de i brug... og så er de jo ikke nye mere!







4 kommentarer:

  1. Jeg syntes over at der er noget fantastisk over at male med helt nye tusser, så kan godt forstå din glæde :-)

    SvarSlet
  2. De tusser har jeg også haft kig på :) De ser sindssyg lækre ud!

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget bedre som at eje lækre farver, uanset om det er tusser eller alm. farveblyanter.
    Dine ser godt nok fine ud.

    Mona

    SvarSlet
  4. Årh den fornemmelse kender jeg godt... Har det også lidt på samme måde med nye papirsblokke - venter bare på at blive fyldt :)

    SvarSlet