fredag den 1. februar 2013

Lækkert til Ø.

Min kære mand er norsk. Sådan rigtig norsk. Han elsker at stå på ski, han snakker norsk, han er vild med fjell, vafler og brunost, vandreture i naturen, og selvfølgelig drikker han lidt for mange øl og fjernsynet kører hver weekend med enten langrend, skiskydning eller skihop.

Ud over at Ø. er norsk, så hader han også at købe tøj. Som i virkelig hader. Jeg elsker det til gengæld, og det er mig som står for tøjkøb til alle her hjemme - ved det godt, jeg er super heldig!

Nedenstående er jeg 100 % sikker på, at han vil være vild med. Det signalerer da lidt en nordmand ik? Huen som kunne ligne Marius-mønsteret, tasken som minder om de der gamle norske rygsække, tights'ene hvor der titter en trold ud... Ikke bare ser det lidt norsk ud, men det er også økologisk! - Og super fedt - også til danskere ;)

Jakke med aftageligt for: 2999,-  Taske 799,-  Sweatshirt 699,- Tights 350,- for 2 par, Hue 299,- Strømper 150,- 

Alle tingene er fra det danske mærke Knowledge Cotton Apparel, som gør sig i økologisk tøj til mænd på den fede måde. Love it!

Du kan finde alle varene og mange flere hos Emanuels, som udelukkende sælger bæredygtigt design - både tøj, møbler og interiør. Webshoppen er en godtepose uden lige, og  der er udsalg lige nu, med masser af lækre varer tilbage!

4 kommentarer:

  1. Smiler.. Det er sgu dejlig at læse lidt om norsk her. Jeg er selv fra Norge og bor i Odense sammen med dansk mand.. Så vi har nok lidt felles( ehh ved ikke hvad det hedder på dansk, er jo "ny" her i DK), bliver bare glad at finde nogen som har norge med at gør :) Kommer at følge med her fremover.. Jeg har fundet dig her via Fingernem.. :) God weekend.

    SvarSlet
  2. Velkommen til, du skriver da fint dansk allerede;)

    Det er dejligt at være norsk i Danmark, men selv om vi er naboer, så er der alligevel langt til fjellene - nogen gange.

    SvarSlet
  3. det ser godt nok lækkert ud. lige det outfit kunne jeg godt springe i.... nå ja og så måske et par bukser hvis det ikke snart bliver varmere

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bukser er nu også gode i kulden ;))

      Slet