fredag den 8. marts 2013

Fri et par timer...(Lidt til væggene)

Så er det bare om at udnytte tiden, og sætte sig foran computeren og surfe lidt ;)



Og jeg har jo også snart fødselsdag, så kan vel godt købe en lille gave fra ungerne. Og farfar. Og... hmm... mig selv... ik?
Lækkert billede. Hvem elsker ikke is? Og så med stjerner på! Dette kan Ø. da ikke hade! Kan måske bilde ham ind det er en Star Wars is? Billedet kan købes her, og man kan også få motivet på pude eller fx. iphone cover.



Tænkte dette "Small talk" billede kunne passe godt sammen med Star Wars-isen.


Denne plakat så jeg på Rikke Graffs blog. Jeg er ret sikker på, at det kræver lidt overtalelse at få den på væggen!
I soveværelset tror jeg den vil hænge perfekt ;)

Og den vil jo også passe flot sammen med Seventy Trees billede ik?

Så er det bare at ønske sig nogle rammer og vente på postmanden ;)

3 kommentarer:

  1. Super fedt billede, det med isen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Og hvad sagde Ø: det der det gidder jeg ikke kommentere, det er penge lige ud af vinduet!

      Slet
  2. Love the ice cream one!!!

    SvarSlet