fredag den 1. marts 2013

Hay - udsalg - TIP

Var på tøse-shoppetur med Katinka i København i dag. Vi var godt trætte til sidst, men jeg havde altså lovet mig et smut indenom Hay. Og det var virkelig det værd! Wauw hvor har de bare meget lækkert.

Og så havde de altså nogle tilbud, som var helt vilde. Jeg fortryder allerede, at jeg ikke købte endnu mere!


Alt i denne serie var til 50%, kunne helt vildt godt tænke mig brevbakken, meeeen...har ikke rigtig brug for den. De havde også den lille "værktøjskasse", den var meget tæt på at komme med hjem!

Disse kuverter / gaveposer/mapper var HELT VILDT billige. Der er 5 for 49,-, så jeg tog en pakke med 5 stk i. Den søde og meget hjælpsomme ekspedient fortalte mig, at det var 5 PAKKER, for 49! Nærmest gratis!



Billeder i A3 størrelse var sat ned til 49 ,- i butikken... billigt. Så dette kom med hjem, Ø. synes (som alt jeg køber til hjemmet) at det er røv-grimt, men men, han plejer jo at vænne sig til tingene. Desuden er det sjældent han overhovedet opdager, hvis jeg laver ændringer.

Derudover købte jeg et sæt med æsker, som jeg virkelig IKKE har brug for. Men helt ærligt. Man kan vel ikke få kasser nok - vel?


2 kommentarer:

  1. Hei :) Fin blogg du har, her vil eg gjerne følgje med :) Artige ting du heklar!
    Mvh, KristiN

    SvarSlet
  2. Tak, du er meget velkommen ;)

    SvarSlet