lørdag den 28. september 2013

VInterjakker til skolepigen

I dag finder jeg ud af, om Katinka kan passe vinterjakken fra sidste år. Ellers er det jo dejligt at være på forkant, og vi har kigget på jakker til piger her til morgen. Der er meget at vælge i mellem, men jeg må indrømme, at jeg bliver alligevel lidt nærig, når man tænker på, at jakken kun skal holde en sæson - og højst sandsynligt - kun til et barn.
Lækker skijakke fra Verre de Terre 1495,- Er dog i tvivl om det er en god ide´med bælte til Katinka. 



Jakke fra Molo nedsat til 800,- Dette er klart Katinkas favorit, mistænker at det mest er på grund af bjørnepoten på ærmet. Men jeg synes ikke den ser særlig varm ud. Har du måske nogle erfaringer med jakken?

Parka fra Milk Copenhagen til 599,-  Synes nu også at denne er ret fin, og så er den heller ikke så dyr. 

Lækkerhed på denne jakke fra Tommy Hilfiger til 1299,- Ser varm ud, men måske en anden farve?
En let og lækker sag fra Canada Goose - kender ikke prisen, men mon ikke det er 2000 kr. + 
Ahmen aktså, ikke et øje er tørt. Hvis jeg vandt i lotto? Nej tror aldrig, at jeg vil lade mit barn rende rundt i en jakke til 20.000,- Selvfølgelig fra Burberry
En lille efterårsjakke, som er SÅ fed, men måske ikke særlig anvendelig for en 5-6 årig? Fra Mango til 799,-

Denne efterårsjakke er perfekt for Katinka, bortset fra den altså er meget sort. Og så til 299,- fra Zara.

Har du andre jakker til skolepiger, som du kan anbefale til denne vinter? SKriv gerne en kommentar, og gerne med et link. GOd weekend ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar