lørdag den 12. april 2014

TV-Serier

Jeps.. jeg er stadig serienarkoman.

Jeg får dog ikke set så mange som tidligere, da tiden simpelthen ikke rigtig er der. Jeg ser stadig serier på hovedsageligt Netflix og HBO, det er så dejligt enkelt, og jeg kan tage en bærbar eller ipad med i seng, og fortsætte hvor jeg slap sidst.

Min lille top 10:
  1. Orange is the new black (Netflix) - 6. juni kommer sæson 2
  2. Games of Thrones (HBO) - Sæson 4 er i gang, stadig masser af sex, magt og ondskab
  3. Dexter (Netflix) - 7. sæson er kommet, kan mærke at jeg ofte falder i søvn - knap så spændende? 
  4. Girls (Sæson 3) (HBO) - Love it, perfect hækle tv
  5. Magic City (HBO) - Gangster-ish serie med flotte damer og lækre mænd, se her
  6. Breaking bad (Netflix) - puh jeg får det nærmest dårligt, når jeg ser den
  7. Carnivale (HBO) - mærkelig på den fede måde
  8. Weeds (Netflix) - ok god i begyndelsen, men bliver mere og mere langt ude
  9. Drop dead Diva (netflix) - sjov - list intetsigende - perfekt hækle-tv
  10. Big Love (HBO) - Om Mormoner og livet med flerkoneri - ok underholdende
Bollywood Hero (HBO) - Miniserie - virkelig sød miniserie




Ø´s favoritter:
  1. Games of Thrones (HBO)
  2. Breaking bad (Netflix)
  3. House of Cards (Netflix)
  4. True Blood (HBO)
  5. Carnivale (HBO)
Serier jeg gerne vil se, hvis jeg en dag får oceaner af tid: 
  • Board Walk Empire (HBO)
  • Homeland (Netflix)
  • Broen (HBO)
  • Hemlock Grove (Netflix)
  • Lilyhammer /Hellfjord (Netflix)
  • The killing
  • Master of Sex (HBO)
  • Borgia (HBO)
Se også indlægget her, for andre gode tips

Ingen kommentarer:

Send en kommentar