mandag den 8. september 2014

POPUP SHOP i Fredensborg - INSP

Endelig har vi fået en butik i Fredensborg med fedt design. Min hjerne jubler hver gang jeg går forbi, og min bankkonto jamrer, for hvordan alverden, skal jeg få plads både i budgettet, men også i hjemmet til alle de smukke sager? 
Men mon ikke, med en smule omrokering, at jeg kan få plads til nogle nye puder, flere vaser og et billede eller to?


masser af skønne vaser fra wauw design
INSP på åbningsdagen, der er komme ten del flere varer til siden


De utrolige flotte og kunstneriske brædder var tæt på at ryge i storskrald!
Ej jeg ved godt, at det er helt fjollet, med al den netshopping som er tilgængelig i dag. Men når man bor i så lille en by som mig, hvor der er så få butikker, som virkelig er værd et besøg, så er det simpelthen bare guld værd, at kunne have varerne i hænderne, mærke den lækre kvalitet, strukturer og bare generelt nyde synet af lækkerhed.

Hvis du kommer forbi Fredensborg, så gå en tur i Gågaden, og besøg INSP -








1 kommentar: